سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف پول سخت افزاری سیف پال Safepal S1

بررسی SafePal S1: کیف پول سخت افزاری بیت کوین مفید با برخی نقص ها

استفاده از SafePal S1 با پشتیبانی بایننس Labs آسان است و صفحه‌نمایش عالی دارد، اما صفحه‌کلید آن را ناامید می‌کند.

تیم کوپلند

توسط تیم کوپلند

29 مه 2019

4 دقیقه مطالعه کنید

کیف پول سخت افزاری بیت کوین SafePal S1 را بررسی می کنیم

کیف پول سخت افزاری بیت کوین SafePal S1 را بررسی می کنیم

 

 

 

 

امتیاز رمزگشایی: 3/5 ستاره

قیمت: 39 دلار

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده: بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و توکن های ERC-20

سهولت استفاده: راه اندازی و استفاده بسیار آسان

امنیت: سطح خوبی از امنیت، با هشدارهای مناسب

زیبایی شناسی: کیف پولی شیک با صفحه نمایش شفاف اما صفحه کلیدی مبهم

ما به جست و جوی خود برای کیف پول سخت افزاری رمزنگاری کاربر پسند و ایمن ادامه می دهیم.

 

 

بعدی SafePal S1 است که در ژانویه 2019 راه اندازی شد. S1 اولین محصول از SafePal مستقر در شنژن است، شرکتی که توسط Binance Labs، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارز دیجیتال Binance پشتیبانی می شود.

 

کیف پول خود شبیه یک پخش کننده MP3 قدیمی است. جلوی آن مشکی براق است - که لکه ها را مانند مگس ها جذب می کند - و دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی، شش دکمه فیزیکی و دوربین است. از طریق کابل USB شارژ می شود و با یک برنامه مربوطه ارائه می شود.

 

Safepal S1: راه اندازی و شروع

وقتی دستگاه را روشن می کنم، تحت تاثیر کیفیت صفحه نمایش قرار می گیرم. واضح است، خواندن آن آسان است و می تواند حدود 30 کلمه را در یک زمان در خود جای دهد. زبان صحیح را با فشار دادن دکمه مرکزی "OK" انتخاب می کنم و روی معرفی سریع استفاده از دستگاه کلیک می کنم. در مرحله بعد، زمان راه اندازی یک کیف پول جدید و ایجاد یک عبارت یادگاری است.

سیف پال

در این مرحله، گزینه ای برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عبارات یادگاری، اهمیت آنها و هشدارهای مرتبط با استفاده از آنها وجود دارد. این به خوبی از صفحه نمایش بزرگ استفاده می کند و در اکثر کیف پول های سخت افزاری دیگر، مانند Ledger Nano S، امکان پذیر نیست. من روی آن کلیک می کنم، و عبارت یادگاری من، پنج کلمه در یک زمان، می نویسم.

 

 

طراحی ما را به روزهای خوب قدیمی پخش کننده های MP3 می برد. اعتبار عکس: رمزگشایی

سپس باید جمله را بررسی کنم. این شامل انتخاب کلمه صحیح از بین پنج گزینه و انجام این کار برای هر کلمه در عبارت 12، 18 یا 24 کلمه ای (بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید) است. این یک فرآیند نسبتا بدون درد است.

 

بعد، باید یک پین برای دستگاه تنظیم کنم. اینجاست که SafePal S1 خودش را ناامید می کند. حداقل در دستگاه من فلش رو به بالا به ندرت کار می کند. این منجر به یک رشته از ارقام فشار داده شده اشتباه می شود. هر بار که برای حذف شماره می روم (دکمه حذف در پایین صفحه است) و سعی می کنم به عددی که می خواهم بروم، اغلب یک عدد اشتباه دیگری انتخاب می کند و من را به دکمه حذف برمی گرداند.

سیف پال اس 1

اوه

 

در نهایت من آن را برای تایید همان رشته شش رقمی دریافت می کنم. سپس می توانم نام کیف پول را بگذارم و آن را "Decrypt Vault" بگذارم. اکنون باید برنامه SafePal را دانلود کنم.

 

در مورد برنامه، اگر حالت تاریک را دوست دارید، بسیار مینیمال و ساده است. تنها مشکل من این است که اطلاعات زیادی را برای هر تراکنش گذشته نشان می دهد. اگرچه برای کسانی از ما که از نظر فنی فکر می کنند مفید است، اما باید پشت یک دکمه کشویی پنهان شود.

 

بهترین رمزگشایی مستقیماً در صندوق ورودی شما.

رمزگشایی ایمیل

بهترین داستان‌های گردآوری شده روزانه، هفتگی و غواصی عمیق را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

ایمیل شما

 

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

برای جفت کردن برنامه با دستگاه، از دوربین داخلی S1 برای گرفتن کد QR روی برنامه استفاده می کنم. سپس لطف می کنم و با گوشی خود از کد QR دستگاه عکس می گیرم. در واقع هشت کد QR را یکی پس از دیگری نمایش می دهد، و گوشی من همه آنها را قبل از تایید می گیرد. انجام آن آسان بود و دستگاه جفت شده است.

 

در این مرحله لازم به ذکر است که من فقط عبارت یادگاری خود را در خود دستگاه، نه در رایانه و نه در برنامه وارد کرده ام، همانطور که Cool Wallet S انجام می دهد. این تضمین می کند که به طور ایمن در کیف پول سخت افزاری حفظ شود. به هیچ وجه به تلفن یا اینترنت خود متصل نیستم و هک کردن از راه دور را بسیار دشوارتر می کند.

 

Safepal S1: استفاده از دستگاه

با پیکربندی SafePal S1، من از دستگاه برای ایجاد یک کد QR استفاده می کنم که آدرس اتریوم من را نشان می دهد. سپس اتر را می فرستم. به سرعت در برنامه SafePal ظاهر می شود، اما به دلیل عدم اتصال به اینترنت، امکان مشاهده موجودی کیف پول در دستگاه وجود ندارد.

 

ارسال ارز دیجیتال به خارج از کیف پول نیز بسیار آسان است، اگرچه هیچ تکمیل خودکاری برای این کار وجود ندارد.